Monday, December 29, 2008

kali pertama

Blog.

Ya, ia perkataan yg begitu sinonim dgn remaja sekarang. Begitu ramai bilangan remaja yg terjebak di dalam bidang blogging ini sehinggakan bilangannya mengalahkan ikan bilis di sungai2.

Namun mengapa?

Berkali-kali aku menanyakan soalan ini kepada diriku..

haih, entahlah, taraf soalan nih lg high level daripada taraf soalan SPM atau IB..

Berikut merupakan perbualan dgn rakan-rakanku..

Rakan 1

aku: weh, apsal ko buat blog ha?

(maaf, aku x ingt dialog, so aku buat point form je lah)

shahir: 1. Improve english
2. Suka hati aku nk tulis ape kat blog aku
3. err..x ingt gak (monolog dalaman)

Rakan 2

aku: apsal ko buat blog?
nurul hajar: ??
nurul hajar: sbb aku bosan kot
nurul hajar: tp aku jrg update
nurul hajar: rse nk tls bru aku update

jawapan yg diberi ternyata tidak memuaskan hati dan pengetahuanku yg sgt2 dahagakan jawapan mcm org yg baru habis lari 400m 5 round mendahagakan 100 plus 5 tin..

but..

we must try new things everyday, so aku bercadang untuk mencuba..

x rugi pun kan? haha

maka blog aku ni pn wujud..

tarikh lahir - 29/12/2008, (masa dan minit, maaf, x diketahui)

selamat hari jadi rileksudey... :)

1 comment:

  1. wah..
    skem berblog
    meh ak link
    dlm mse 2 3 minit lg
    ko akan jd superstar..
    ha3

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...